2752
2734
عنوان

چه دسته از خانمها میرن راننده آزانس میشن؟

| مشاهده متن کامل بحث + 1023 بازدید | 18 پست
عمه من با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه تهران نزدیک15 سال کاری با حقوق ناچیز داشت و به پولش نیاز داشت.دیگه میخواست بره یک شیفت هم تو آزانس کار کنه که براش یک کار خوب تو بیمه درست شد و ماهی 1/5 میلیون میگیره
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



من که هیچوقت هیچ نگاه یا برخورد ناجوری از این افراد ندیدم. خیلی هم مهربون بودند. فقط انتظار دارم یه راننده آژانس با ادرس های و خیابونهای شهر آشنایی کافی داشته باشه ، حداقل بیشتر از منِ مسافر.
این انتظار رو البته از هر راننده ای دارم چه زن باشه و چه مرد
زندگی زیباست ای زیبا پسند ....
عسلی جان اسم استارتر تاپیک آگاتاست نه آفاق....ضمن اینکه فکر کنم ایشون صرفا یکی دوتا تجربه نه چندان خوشایند داشته و این تاپیک رو زده و قصد بدی نداره.

آگاتا جان در مورد حسود بودن اون خانمها به هیچ عنوان باهات موافق نیستم ولی گرون گرفتن رو نمیدونم چی بگم ...در هر صورت بد نیست اگه حتی کمی هم گرون بگیرن ولی برای حمایتشون این ما به تفاوت پرداخت بشه ...امیدوارم این شغل هم مثل شغلهای دیگه زودتر تو جامعه جا بیفته و شاهد نگاه متفاوت به این افراد نباشیم.
yesterday you said tomorrow....just do it
2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز