2726
عنوان

**همه چیز درباره دبـــی **

| مشاهده متن کامل بحث + 433244 بازدید | 3417 پست

چه زمانی باید به دبی سفر کرد؟
دبی در بیشتر روزهای سال، گرم و شرجی است. بهترین زمان برای بازدید از این شهر بین ماه های آبان تا اسفند است. در این ماه ها هوا معتدل است.

اگر برای آفتاب، دریا و شن به این شهر سفر می کنید، فصل بهار و پاییز بهترین فصل ها هستند. در این هوا می توانید حمام آفتاب بگیرید و شب ها هم در رستوران ها، پاساژها و کافه های این شهر که همگی سیستم تهویه هوا دارند، گشت بزنید.
ارزان ترین تور دبی برای فصل تابستان است. تابستان دبی بسیار گرم است و دمای هوا بین ماه های خرداد تا شهریور بین 24 تا 40 درجه سانتی گراد است.

گشت و گذار در شهر
وسیله حمل و نقل عمومی: همه حمل و نقل های عمومی در شهر دبی تحت نظارت دولت است. این ارگان که با تلفن 800 9090 به طور 24 ساعته پاسخگوست، همه اطلاعات زمان بندی حرکت وسایل نقلیه عمومی و کرایه های آنان را در وب سایت خود ارائه می دهد. بهترین مسیر برای مسافرت های داخل شهری به منظور خرید و گشت زدن در پاساژها، استفاده از مترو دبی است. مترو در بیشتر پاساژهای بزرگ همچون مرکز خرید دبی ایستگاه دارد. هزینه های مترو از 2 تا 6 درهم است. مسافران می توانند با مترو، در عرض یک روز همه جای دبی را با 14 درهم بگردند.
اتوبوس های تهویه دار، 79 ایستگاه در سرتاسر شهر دبی دارند. البته کم پیش می آید که گردشگران از اتوبوس برای سفرهای داخل شهری استفاده کنند. اما بهترین خط اتوبوس، جاده ساحل جمیرا است که اطلاعات ساعت حرکت اتوبوس و نقشه مسیر آن را به صورت آنلاین می توان پیدا کرد. باید توجه داشته باشید که اتوبوس های این شهر نیز همچون ایران دو بخش جداگانه مردانه و زنانه دارد و خانم ها باید در قسمت زنانه در جلوی اتوبوس سوار شوند.
قایق های چوبی عربی، هر 5 تا 7 دقیقه در رودخانه دبی، بین دیره و بور دبی در  حرکت هستند. این قایق ها هر روز از ساعت 5 صبح تا نیمه شب فعالیت دارند. هزینه این قایق ها که یک درهم است را باید به ناخدای آن پرداخت کنید. این قایق ها به محض پر شدن حرکت می کنند.
گردشگران می توانند لنچ های عربی را به طور شخصی کرایه کنند. هزینه کرایه آن از همه ایستگاه ها برای هر ساعت یکصد درهم  است.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728

سلام اينجا كسي جواب ميده ايااااااا

وقتی فکر میکنم ممکن است تمام زندگیم را از قبل نوشته باشی ،لبخندی مسرت بخش تمام وجودم رادربرمیگیرید و دیگر مانند گذشته برایم رعب آور نیست .وای خدا چه زیباست زندگی که به دستان تو نوشته شده باشد .و من بیصبرانه منتظر فرداهایی زیبا و خداگونه و هستم.فرداهایی که خوشبختی عشق خداگونگی موفقیت معنویت ثروت  تلاش دانش معرفت نبوغ سلامتی زیبایی آرامش ومعجزات خدانوشت، بینظیر برایمان در نظر گرفته ای......⁦❤️⁩⁦⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦خدایا با تمام وجود تلاش میکنم در دستانت آسوده به نظاره بنشینم،تا مبادا با خودمحوریم خدانوشتهایت را خدشه ای وارد شود .(((و اینست راز تو برای همه مان که خوشبختی ها را پاک کردیم و .........)))

به نظرم اگه خواستید قیمت تور دبی  بگیرید به این آژانس زنگ بزنید من باهاشون تور رفتم کانتراش خیلی پیگر و خوش اخلاق بودن قیمت ما هم از بقیه مسافرا ارزونتر بود حدود نفری 300 هزار تومن ما کمتر خریده بودیم درحالی که خدمات تورمون با بقیه یکی بود و هیچ تفاوتی نداشت من راضی بودم.

لینکش را برای تشکر اینجا می ذارم  26709011

قیمت روز میلگرد

جشنواره خرید عالیه دیماه تا بهمن ماه البته اواسط دیماه تا اواسط بهمن خوش میگذره به نظرم 

بچه ها به نظرم اگه خواستید قیمت تور اروزن و باکیفیت  بگیرید به این آژانس زنگ بزنید من ازشون تور گرفتم کانتراش خیلی پیگیر و خوش اخلاق بودن قیمت ما هم از بقیه مسافرا ارزونتر بود حدود نفری 300 هزار تومن ما کمتر خریده بودیم درحالی که خدمات تورمون با بقیه یکی بود و هیچ تفاوتی نداشت من راضی بودم.

لینکشون را برای تشکر اینجا می گذارمقیمت روز   تور ارزون و خوب  26709011

سلام نه بابا شما لطف دارین انشالله بازم تشریف بیارین دبی و این باار چون هستم اگه کمکی از دستم بربیاد ...

سلام خوب هستین ،ببخشید من چندتا سوال راجب دبی داشتم چون تنها می‌خوام بیام مسافرت اونجا میتونید یکم راهنماییم کنید؟

ارسال نظر شما
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز