2733
2734
عنوان

جراحی بینی (ثانویه )

| مشاهده متن کامل بحث + 1686298 بازدید | 28267 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام دوستان کسی اینجاهست که با دکترفرشته عصمتی نیا تومشهد عمل کرده باشه؟وحالابخادترمیم کنه یاترمیم انجام داده باشه؟

لطفا راهنماییم کنید که هزینه شوچندمیگیره ؟

من پارسال انجام دادم و۵۰درصد تغییر کرد وحالا بینیم داره جدیدا درشت میشه، ؟اعصابمو بهم ریخته لطفا یکم راهنمایی کنه

🌼
اره من پیش این مرتیکه عمل کردم رستمی داغون شدم دوبار ترمیم پیش عطایی بازم خرابترشد دماغمو از بین برد ...

شما شکایت نکردی ؟به بینی من هم گند زده رستمی،اصلا یه جوری گند زده که خودش هم توش مونده بعدشم  قبل ترمیم توی مطبش داشت ازم امضای غیر قانونی  می‌گرفت که حق شکایت تو هیچ ارگانی رو  نداری ،بعد که امضا نکردم و خواستم برگه رو بگیرم پارش کرد و ما رو از اتاق بیرون کرد و منشیش گفت دکتر مریض بود رفت......جالب اینه که چندین بار ازم پول گرفته که گند خودش رو فقط درست کنه و حتی برای ترمیم توی مطبش هم ۵میلیون گرفت ازم و باز هم گند رو بیشتر کرد.....عکسش رو گذاشتم ببینید 

2731

من یک هفته س بینیم رو پیش دکتر میرحسینی ترمیم کردم . ایراد اصلیم پروجکشن بود ، کم شده اما دلم میخواست کمتر بشه . ضمن این که به حدی ورم و هماتوم داشتم که با گچ هم ورم کرده بودم و قوس بینیم پر شده بود و با پیشانی در یک خط بود . دکتر فشارش داد یه چیزی ترکید و کلی خون اومد و اون قوس رادیکس مشخص شد . سوالم اینه که ایا امکان داره روی بینی هم ورم باشه ؟ چون زیر پوست بینیم پر آب بود .  

2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز