2726
عنوان

لک لکی در کار نیست!!

| مشاهده متن کامل بحث + 5258 بازدید | 61 پست
اسن جماعت دقیقا کدوم جماعته؟


سلام به نفسسسسس خانوم

یعنی نمیدونی جماعتی که میگن کدوم جماعته؟

در نظر این جماعتی که به ماها میگن جماعت (که البته یه جورایی درست هم میگن) ماها جماعت پاسدار و بسیجی و آخوند و فاطی کماندو و ایناییم همین و بس. هر چند این نسبت ها در واقع نسبت های بدی نیستند و واسه اونایی که با فکر و نیت و عمل درست اهلش هستند افتخار حساب میشه اما اگه شما یه رهگذر یا به قول خودت روشن گر هم باشی که کاری به سیاست هم نداشته باشی ولی بخوایی یه مطلب ساده و روشن رو به همین جماعت "حالی" کنی سریع برچسب میخوری به همون نسبت ها و همون ذهنیتی که این جماعت از اون نسبت ها دارن. با این قسمتش کاری ندارم اما این سکه یه روی دیگه هم داره:

این ها هم خودشون جماعتی اند که برچسبش میشه منورالفکر دوره قجری تا روشنفکر دوره پهلوی تا روشنفکر دینی دوره جمهوری، برچسبش میشه سکولارهایی که بقول دکتر سروش قایل به طلاق اخلاق و اقتصاد و هر چی فکرشو بکنی از دین هستن کسایی که تحصیلات، تخصص، مدرک و... داشته و نداشته شون حکم جیب خالی و پز عالی پیدا کرده و بخیال باطل همه رو از بالا نگاه میکنن جوری که نه بهشون میشه گفت بالای چشم سوادتون ابرویی هست نه چیزی رو ولو روشن تر از روز اگه با تخصصشون نخونه "متوجه" میشن.

اگر نه از قدیم گفتن اگر در خانه کس است یک حرف بس است

وقتی رهبر این مملکت (که چه از نظر حزب الهی ها ولی فقیه و چه از نظر حقوقی و قاون اساسی رهبر کشور هست) هم میگه این سند کوفتی مشکل داره چه از لحاظ اسلامی و چه از لحاظ استقلال فرهنگی، باز هم این جماعت سرشون تو لاک تخصصشون هست انگار که اون طرف یعنی جماعت ماها یه مشت بی سواد نشستن دارن بیخود دلواپسی میکنن.



گرد آفرید بهتره خودت رو خسته این جماعت نکنی هرچند اگه جماعتی باشه تاریخ عضویتها که باحاله تازه مورد ...


معمولا آدم های عادی اینقدر سیاسی نیستند ولی این چند اکانت آخر که به بقیه برچسب میزنند و مسخره میکنند که بقیه چند کاربری هستند کاملا مشخصه تجربه فعالیت حرفه ای دارند.

یک زمانی یادمه همین ها که مسخرشون میکنید میگفتن به روحانی رای ندید و شما بازم مسخرشون می‌کردید... برجام و ... بماند 

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730