2410
2553
عنوان

درد کشاله ران و واژن در بارداری

10259 بازدید | 12 پست
سلام دوستان من ابتدای هفته 13 هستم دو روزه که کشاله ران چپم و واژنم درد میکنه . برای شما چنین اتفاقی افتاده؟ دلیلشو میدونید؟

ممنون میشم راهنمایی کنید
بله عزیزم . من پارسال باردار بودم همش درد داشتم تو بدنم . به خصوص تو پاهام و رونهام و کشاله هام که خیلی درد میکرد . طبیعیه . نگران نباش حالا دردا مونده تا ماه 9 .
مادربودن زیباترین احساس دنیاست .


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2456
2714
من هم هفته 18 هستم و گاهی واژنم تیر می کشه. توی کتابی خوندم که کسانی که عظلات کف لگنشون شل هست این اتفاق براشون می افته. و باید با تمرینات هگل (انقباضات عظلات) این عضلات رو قوی کنند تا بتونن بارداری راحتی رو داشته باشند. من با این وضعیت می ترسم هفته های آخر مجبور بشم استراحت مطلق بشم.
دخترم کم کم تفاوت ظریف میان نگه داشتن یک دست و زنجیر کردن یک روح را یاد خواهی گرفت . اینکه عشق تکیه کردن نیست و رفاقت، اطمینان خاطر. و شکستهایت را خواهی پذیرفت .سرت را بالا خواهی گرفت با چشمهای باز با ظرافتی زنانه و نه اندوهی کودکانه . کم کم یاد میگیری که حتی نور خورشید میسوزاند اگر زیاد آفتاب بگیری و یاد میگیری که میتوانی تحمل کنی،که محکم هستی،که خیلی می‌ارزی . و می‌آموزی و می‌آموزی با هر خداحافظی یاد می‌گیری که خیلی می‌ارزی...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687