کار درست

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 23 بازدید

سلام و خسته نباشید.

من هرموقع بخوام بچه مو ببرم دکتر،همسرم میگه با تاکسی تلفنی یا با خواهرشون که ماشین دارن برم،شغل همسرم آزاد هست و چون دست تنهاست معمولا سرش شلوغه و نمیتونه باهام بیاد  و  ماشینمون هم مناسب نیست و میگن هوا گرمه و بچه صدمه میخوره. اما به نظر خودم اگه بخواد میتونه وقت بزاره یعنی باید برای بچه ش وقت بزاره،ماشین پدرم هست میتونیم برداریم و باهم بریم.

البته خودش  میگه چه اشکالی داره بعضی کارهارو هم خودت انجام بدی،من که نمیتونم به فکر همه چی باشم.اما من فکر میکنم اینطوری بی مسءولیت میشه و برای بچه باید هردو وقت بزاریم.البته از نظر مالی هیچی کم نمیزارن.

میخواستم ببینم چکار کنم؟چطوری در مورد این مسءله باهاش صحبت کنم؟

پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز ممنونم از اینکه مارو برای صحبتاتون انتخاب کردید برای ارتباط بیشتر لطف بفرمایید اسم من رو نسترن بلک شاهی را داخل موضوع یادداشت بکنید.
با توجه به صحبتاتون باید بگم که بسیاری از مردان تمایل دارند که زن هاشون تا حدودقابل توجهی استقلال عمل داشته باشند اساسا اغلب مردها بیشتر از زنان مستقل خوششان می یاید نه وابسته
بهتر است که در بعضی از کارها مستقل باشید اگر شما برای اینکه فرزندتان را بخواهید پیش دکتر ببرید قبل از اینکه با پزشک هماهنگ کنید با همسرتان برنامه را هماهنگ کنید و از او بپرسید که چه زمانی وقت دارد و می تواند با شما بیاید بهتر است.و اما راجع به مسئولیت پذیری که فرمودید مسئولیت پذیری مولفه های گوناگونی دارد شما مطرح نکردید که همسرتان در خرید وسایل خانه و موارد دیگر هم همین طور است یا خیر؟
امیدوارم روزهای خوبی را سپری کنید 
با تشکر

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha