عدم ارضا از واژن

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 1951 بازدید 1 تبادل تجربه

با سلام. لطفا خانم دکتر رحمانی سوال من را جواب بدهند. اینجانب 6سال ازدواج کرده ام. و از رابطه با داخل واژن ارضا نمی شوم بلکه فقط با کلیتوریس ارضا میشوم. لذا پیش مشاور سکس تراپی هم رفته ام ولی هیچ فایده نداشته است. در نت مطالعه کرده ام که هر خانمی در داخل واژن خود دارای نقطه g است که باعث ارضای او میشود ولی تحریک نقطه g من باعث احساس دستشویی رفتن به من میدهد لطفا مرا راهنمایی کنید.

پاسخ مشاور

سلام دوست عزیز

درباره نقطه جی و چگونگی تحریک و احساسی که از تحریک این ناحیه به شما دست می دهد صحبت کرده اید. جزئیات کامل درمورد چگونگی تجربه ارگاسم از نقطه جی در کتاب رایگان " تکنیک جی اکستازی: ده گام تا ارگاسم از نقطه جی" آورده شده است. این کتاب رایگان در وب سایت زوج خوشبخت (به سرپرستی اینجانب) به راحتی (در قسمت دانلودهای رایگان) قابل دسترسی است. 

قسمت هایی از این کتاب که مرتبط با سوال شماست در زیر آورده شده است:

با توجه به اینکه نقطه G، غدد اسکن را دربرمی گیرد و این غدد در حین تحریک نقطه G تحریک می شوند؛ درنتیجه تحریک نقطه G، مایع انزال به مجرای ادرار ترشح می شود. اما باید توجه داشت که نقطه G تنها منبع تحریک برای انزال زنانه نمی باشد. برخی از زنان با تحریک کلیتوریس نیز انزال را تجربه می کنند.

در مطالعه ای که بر روی 212 زن انجام شد، 48 درصد بیان داشتند که خروج مایع را به طور واضح نداشتند یا اینکه مطمئن نیستنند که آیا انزال را تجربه کرده اند یا خیر. 5 درصد گزارش کرده اند که قبل از ارگاسم، انزال را تجربه کرده اند و 47 درصد بیان داشتند که همراه با ارگاسم نقطه G انزال را تجربه کرده اند. 101 زن از 110 زنی که انزال را تجربه کرده بودند، بیان داشتند که انزال را برای بار اول تجربه کرده بودند. 8 نفر باقیمانده قبلا انزال را تجربه کرده بودند، تعدادی نیز گزارش کردند که با تحریک سینه، کلیتوریس و واژن به انزال دست یافته اند.

تجربه شما

login captcha

بعله دوست عزیز هر خانومی نقطه G براش خیلی تحریک آمیز هست و بهترین راه برای لذت بیشتر خانوم اینه که خانوم در بالای آقا قرار بگیره و کنترل رو دستش بگیره. این مشکل شما یه چیز عادی هست و خیلی از خانوم ها این طرز ارضاء شدنشون هست که از کلیتوریس لذت میبرند