باسلام و عرض ادب 

من برادر ۱۶ ساله ایی دارم ک بسیار پرخاشگر و لجباز است ولی مشکل اساسی که با او پیدا کردیم از لحاظ جنسی است. معذرت میخواهم ولی برادرم مدام چه در حال حرف زدن و چه هر کاری به آلتش دست میزند  تازگی متوجه شدم شبها وقتی کاملا خواب است شلوارش را درمیاوردو با خود بازی میکند من دوبار موقع رفتن به سرویس اورا دیدم و واقعا وحشت کردم و وقتی خونه مادرمیرم شبها واقعا میترسم از خوابیدن. همسرم از اینکه او مدام با خودش بازی میکند عصبانی هست چند بار به او تذکر داده ولی بی فایده است الان که باردار هستم همسرم حساستر شده و میگوید اگر اینطور پیش برود دخترم دنیا امد رفت و امدمان نمی کنیم. به مادرم گفته ایم ولی اهمیتی برایشان ندارد چون فکر میکنند طبیعی است.

راستش را بخواهید من هم واقعا از حرکاتش وحشت پیدا کردم و فکر میکنم این همه شهوت طبیعی نیس. لطفا کمکم کنید و بگویید باید با او چکار کنیم؟

پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

با سلام
ببینید به هر حال حالت های این روزهای او را بایستی در ابتدا درک کرد من از این که شما احساس بدی پیدا کردید تعجبی نمی کنم چون این احساس شما هم طبیعی است .اما این که بچه شما به دنیا بیاد دختر باشه و رفت امد نکنید این تا حد زیادی منطقی نیستش...بهترین روش این است که در ابتدا او را در این سن درک کنید...سپس راهی برای مذاکره پیدا کنید همسر شما به عنوان یک مرد و یک دوست می تونه خیلی در فضای صمیمی و دوستانه و بدون تذکر و ایجاد احساس گناه اطلاعات جنسی درستی به او بدهد و این موضوع را به راحتی مدیریت کنید ...فاصله گرفتن...تذکر های تند و ایجاد احساس گناه در او کاری از پیش نمی برد و فقط فاصله ها رو بیشتر می کنه...
شاد و موفق باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha