2109
مناسب ترین کفش برای روزهای بارداری را بشناسیم

مناسب ترین کفش برای روزهای بارداری را بشناسیم

1393/03/21 بازدید2212

 در صورتی که این درد کنترل نشود به مرور به زانو ها و کمر سرایت می کند .اگرچه کنترل و پیشگیری تورم و درد چندان کار ساده ای نیست و در بهترین شرایطش وزن مادر به دلیل حمل جنین افزایش می یابد راهکارهایی برای کنترل این وضعیت وجود دارد که یکی از کاربردی ترین آن ها انتخاب کفش مناسب بارداری است.
 
حالا که فصل تابستان هم نزدیک است و هوا گرم می شود بهترین انتخاب ها برای شما استفاده از صندل های جلو باز است.انتخاب این کفش ها در فصل های گرم از این جهت اهمیت دارد که به خنک ماندن پای شما کمک می کند.بنابراین اگر شما از آن دست از زنانی هستید که در دوران بارداری با افزایش دمای بدن روبه رو می شوید می توانید از آن بابت آسوده باشید که با پوشیدن صندل بخشی از گرمای هوا را از خود دور می کنید. 

شاید کتانی ها و کفش های ورزشی انتخاب های دوست داشتنی شما باشند و ترجیح بدهید در دوران بارداری باز هم آنها را استفاده کنید.در این صورت توجه داشته باشید پنجه این کفش ها باید کاملا آزاد و جادار باشند و در عین حال کفی مناسب و نرمی داشته باشند.

گفتنی است،کفش های کتانی که ویژگی های کفش ورزشی را دارند اما پشت شان باز و پوشیدن شان برای خانم های باردار راحت تر است بهترین گزینه برای کفش های مناسب در این دوران به حساب می آیند. 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما

login captcha

از آن جایی که پا قلب دوم هر ادمی است و یکی از مهم ترین نکاتی که مامانای باردار باید دقت کنند خرید کفش زنانه برای بارداری است . چون ممکن است خانم ها در ماه های اخر بارداری دچار ورم بیشتر در ناحیه پا بشوند بهتر است که مامانای نازنین کفش های چرم طبیعی دست ساز بخرند یا به اندازه ی سایز پاهاشون در زمان بارداری به تولیدی های معتبر کفش چرم زنانه سفارش بدهند و خیالشون از این نظر راحت باشه.

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15762 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11232 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2298 بازدید