2109
بچه‌ها واقعا از یک سفر خانوادگی چه می‌خواهند؟

بچه‌ها واقعا از یک سفر خانوادگی چه می‌خواهند؟

1396/05/21 بازدید257

فکر میکنید اگر برای یک‌بار هم که شده انتخاب مقصد سفر را به عهده بچهها بگذارید چه میشود؟

یک تحقیق که به‌طور مشترک توسط وب
سایت HomeAway و مجله FamilyFun انجام‌شده نشان میدهد تصمیم بچهها شما را غافلگیر خواهد کرد. چراکه جاهایی که آنها میخواهند بروند و کارهایی که در طول سفر دلشان میخواهد بکنند، به‌احتمال‌زیاد آن‌چنان هم از علایق شما دور نیست.

آرامش و آرامش
ممکن است فکر کنید که بچه
ها از سفر صرفا ماجراجویی میخواهند. درحالیکه شما به دنبال کمی استراحت و دوری از مشغلههای روزمره هستید اما نتیجه این تحقیق نشان میدهد هم کودکان و هم والدین، دلشان از سفر، کمی آرامش به همراه کمی هم ماجراجویی میخواهد.
بیشتر کودکانی که در این تحقیق شرکت کردند سفر را به گرفتن هدیه از والدینشان ترجیح می
دادند که نشان می‌دهد مسافرت تا چه اندازه برای بچه‌ها هیجان‌انگیز و خوشحالکننده است.


فقط کمی تفریح یا تازگی
امروزه والدین به‌طور روزافزونی کودکان خود را در تصمیمگیری برای سفر دخالت میدهند. بچهها معمولا دلشان یک سفر لوکس دور اروپا نمیخواهد. کافی است کمی فعالیتهای تفریحی در آن باشد تا آنها از بودن در کنار پدر و مادر خود در طول سفر لذت ببرند. البته اگر جاهایی آن‌ها را ببرید که بتوانند مثلا دریا یا رودخانه یا هر چیزی که برایشان تازگی دارد را هم ببینند که چه‌بهتر.

تجربه جدید
بچه
ها عاشق تجربهکردن چیزهای جدید هستند. بچهها همین‌طور خیلی دوست دارند دوستان صمیمیشان هم در سفر با خودشان ببرند که البته در این‌یک مورد حتما باید مسئولیت سنگین به همراه بردن فرزند دیگران را هم بپذیرید. نکته دیگر اینکه در طول سفر با کودکان کمی بیشتر راه بیایید و به آنها آزادی عمل بیشتری بدهید. آزادی بیشتر، هیجان سفر را برای بچهها بیشتر میکند. مثلا اگر دلشان میخواهد هله‌هوله بخورند یا کمی خود را کثیف کنند آنها را محدود نکنید، بگذارید از ماجراجویی‌هایشان لذت ببرند و خاطرات خوبی برای دوران بزرگ‌سالی‌شان درست کنند.


پس اگر در حال برنامهریزی برای مسافرت بعدیتان هستید این بار از بچهها هم‌نظر بخواهید. مطمئنا نتیجه مشورتتان سفری خواهد بود که هم برای آنها و هم برای خودتان لذت بیشتری را به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16322 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11565 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2665 بازدید