2709
بهترین برنامه‌های عکس سلفی/ بخش اول

بهترین برنامه‌های عکس سلفی/ بخش اول

1396/05/03 بازدید18189

اگر معتاد به گرفتن عکسهای سلفی هستید و از قضا یک گوشی اندرویدی هم دارید، و اگر از ادیتها و فیلترهای تکراری اپلیکیشن‌ها خسته شدهاید و دنبال مدلهای جدید از سلفی میگردید، احتمالا این اپلیکیشنها به دردتان خواهد خورد. این اپلیکیشنها ویژگیهای زیادی داشته و ادیتهای عکس جذابی برای معتادان سلفی فراهم کردهاند. حالا میتوانید عکسهای بهتری بگیرید و در شبکههای اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.



Candy Camera اپلیکیشن مشهوری برای دوستداران سلفی است. نکته قابل‌توجه این برنامه راحتی درگرفتن تصاویر فوری با اعمال فیلترها فقط با ورق زدن صفحه است که سلفیهایتان را زیباتر می‌کند. درواقع سلفیهای ادیت شده میگیرد. علاوه بر اینکه در Candy Camera میتوانید با چپ و راست کشیدن صفحه، فیلتر‌ها را تغییر دهید، ابزارهای متنوعی هم برای زیباسازی تصویر خواهید داشت. مثل سفیدکننده، خط چشم و استیکرها. ویژگی جذاب دیگر این برنامه داشتن «حالت سکوت» است و درجاهایی به کارتان میآید که می‌خواهید بی‌سروصدا و محتاطانه عکس بگیرید!



مزایا:
• این اپلیکیشن ویژگیهای زیبایی زیادی دارد مثل اسلیمینگ (لاغر کننده)، رژلب، پوشاننده و رژ گونه.
•  فیلترهای خلاقانه زیادی دارد مثل SweetCandy, EveryDay, FreshFace, RainyDay و 1980 و (روز بارانی، چهره باطراوت، هرروز، آب‌نبات شیرین) همچنین میتوانید به عکسها قاب هم اضافه کنید.
• استیکرهای جالب و کولاژهای این برنامه را هم میتوانید به سلفیهایتان اضافه کنید.
معایب:
• این اپلیکیشن قابلیت فیلم‌برداری ندارد.
• بعضی از ابزارهای ادیت آن پولی بوده و باید خریداری شوند.



B612  که با عنوان «برنامه نهایی سلفی» به بازار عرضه‌شده، ویژگیهای فوق‌العاده‌ای دارد که عنوانش را تایید میکند. به‌غیراز فیلترهای معمول (تمهایی ازجمله Secret, Fairy-tale, Thursday و China (پنجشنبه، افسانه، راز و چین)) یک‌قدم هم فراتر رفته. چون می-توانید فیلمهای سلفی کوتاه هم بگیرید. اگر فکر میکنید ممکن است در ازدیاد گزینههای فیلتر آن غرق شوید، B612 میتواند به‌صورت خودکار یک فیلتر برایتان انتخاب کند. برنامه فیلترهای انتخابی شما را به حافظه داده و پیشنهادات دقیقتری ارائه میکند. همراه با رابط کاربری ساده و موثر آن‌که اغلب با فیلترهای جدید به‌روز میشود.



مزایا:
• این برنامه «اثر تغییر شیب» دارد که به شبیه‌سازی یک تصویر با عمق کم، ‌کمک میکند.
برنامه از تکنولوژی فوکوس خودکار دوربین پشتیبانی میکند که به گرفتن عکسهای واضحتر در شرایط دشوار مثل نور کم و وجود تکانهای شدید کمک میکند.
• ویژگی Vignette درکنار فیلترها به کار میرود تا بهترین نقطه عکس را روشن و حاشیهها را تیره کند.
• ویژگی کلاژ در این برنامه حدود 10 آپشن متنوع در کنار گزینه ایجاد تصاویر سه‌بعدی برای انتخاب دارد.
معایب:
• وضوح تصویر در این اپلیکیشن کمی ضعیف است.
• استفاده از B612 به خاطر ویژگیهای زیادش کمی سخت است و به آموزشی نیاز دارد که ویژگیهای آن را به‌صورت ساده توضیح دهد.



Cymera  یک برنامه عکاسی و ادیت خیلی معروفی است. ویژگیهای زیباسازی زیادی مثل کشیدن صورت، ترمیم پوست و بیش از 200 آیتم آرایش چهره مختلف و مدل موهای طبیعی دارد. این‌همه‌اش نیست! ابزارهای بیشتری در قسمت خرید برنامه پیدا خواهید کرد. Cymera  علاوه برداشتن ویژگی پیشنهاد ابزار و بهبود وضوح تصویر، به لطف فهرست ابزار مورداستفاده‌اش در سلفیها و اسنپها، از خیلی برنامهها بهتر است. برای کاربران جدید این اپلیکیشن آموزشهای مفیدی فراهم‌شده که به آنها کمک میکند تا بهترین استفاده را از ویژگیهای Cymera ببرند.



مزایا:
• اپلیکیشن هفت افکت هیجان‌انگیز برای لنز دوربین دارد. مثلا لنزهای تقسیم‌شده، چشم ماهی (یا همان فیش آی) و لومو
• کلکسیون بزرگی از ابزارهای بهبود عکاسی دارد. مثل لرزش گیر، تشخیص چهره خودکار و بستههای متنوع فیلتر مثل Nation و Ice Cream (ملت و بستنی)
• از بیش از 10 زبان پشتیبانی میکند که ترکی استانبولی را هم شامل میشود.
معایب:
• حتی اگر Cymera برنامه آموزشی دقیقی هم داشته باشد، باز هم کاربران مبتدی موقع روبرو شدن با حجم عظیم فیلترها و افکت‌‌های آن، حتما کمی گیج میشوند!
• متاسفانه این اپلیکیشن آیتمهای تنظیم سایه و اشباع رنگ ندارد.



همان‌طور که از اسمش پیداست، این اپلیکیشن بهترین برنامه زیبایی سلفی است. چون با ابزارهای ادیت جذابی که دارد، متخصص افزایش زیبایی طبیعی افراد است! این امکان را به شما میدهد که به‌محض گرفتن عکس یکی از 6 سطح زیباسازی را برای داشتن آنی یک عکس فوقالعاده، انتخاب کنید. این برنامه فقط برای سلفیهای نزدیک مناسب نیست. بلکه برای ادیت عکسهای تمام‌قد هم کاربرد دارد. مثلا ویژگی «بلند کردن پاها» کمک میکند تا به‌محض گرفتن عکس قدتان راکمی بلندتر کنید. یا «لاغر کردن بدن» کمر را باریک می-کند تا در عکس لاغرتر دیده شوید. ویژگیهای جالب دیگری هم دارد. مثل سلفی ویدئویی فیلتر شده (4 تا 8 ثانیه) ابزارهایی برای بزرگ کردن چشم و تغییر دادن حالت صورت.



مزایا:
•  ویژگی «Smile» این امکان را دارد که وقتی یک یا چند نفر در عکس گروهی لبخند میزنند، به‌صورت خودکار عکس بگیرد.
•  فناوری تشخیص چند چهره به شما این اجازه را میدهد که چهره همه افراد گروه را یکجا ادیت کنید.
•  ابزار «Eye Bag Remover» حقلههای تیره زیر چشم ایجاد شده در عکسهای فوری را پاک میکند.
•  «Beauty Circle» یا دایره زیبایی که یک شبکه اجتماعی درون برنامهای است، آخرین‌مدل‌های فشن، استایل و آرایش را در یک‌جا جمع کرده و به شما در کشف و پیدا کردن ایدههای الهامبخش کمک میکند.
معایب:
• تنها مشکل اصلی این اپلیکیشن این است که تبلیغات زیادی نشان میدهد و برای حذف آنها حتما باید یک برنامه داخلی خریداری کنید.

ادامه این مطلب را در بخش دوم بخوانید.
مطلب مرتبط: خطرناک‌ترین سلفی‌های جهان

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها