2109
یک استاندارد طلایی جدید برای مو

یک استاندارد طلایی جدید برای مو

1396/04/21 بازدید212

محکم‌تـریـن و ضـخـیـم‌تـریـن، از ریـشـه تـا نـوک. ایـن اسـت تـفـاوت پن‌تین
موهای خود را با Pantene Pro-V، محصول جدید برند جهانی پیشرو در مراقبت از موی سر آشنا کنید. این محصول، موهای شما را ظرف ۱۴ روز محکمتر و پرپشت‌تر می‌کند! 
همه می‌دانند که خانم‌ها همیشه سعی دارند موهای خود را با انواعی از تغییرات و ترفند‌ها، به تصویر کامل و رویایی که از مو در ذهن دارند، نزدیک کنند. اکثر خانم‌های ایرانی موهایی بلند‌تر از حد شانه خود دارند که معمولا این امر باعث می‌شود تا مو‌ها نازک‌تر و نوک آن‌ها شکننده‌تر گشته و درنتیجه از استاندارد طلایی فاصله بگیرند.
 
 «پن‌تین» در صدد حل این مشکل برآمد، و پس از صد‌ها ساعت تحقیق و بررسی در آزمایشگاه‌های خود، به فرمولاسیونی رسید که ظرف تنها ۱۴ روز، مو‌ها را از ریشه تا نوک، محکمتر و پر پشت‌تر می‌کند. بسیاری از شخصیت‌های مشهور پس از استفاده از این محصول، با دیدن تفاوت پن‌تین به وجد آمده‌اند. «دیالا مککی» چهره‌  تلویزیونی و مدل تراز اول لباس می‌گوید: «در صنعت ما تبدیل به یک گرایش شده است. می‌توان گفت این‌‌ همان استاندار طلایی است که خانم‌ها آرزوی رسیدن به آن را دارند؛ یعنی محکمترین و پر پشت‌ترین مو‌ها، صرف نظر از میزان کوتاهی یا بلندی آن‌ها». 
وجود موهای ضعیف و نازک، بیشتر از هر عامل دیگری، جلوه زیبایی شما را کم‌رنگ می‌کند. تا امروز، داشتن موهایی که از ریشه تا نوک آن قوی و سالم باشد،   برای برخی خانم‌ها رویا بوده است. افرادی که به دلایلی همچون حضور در جشن‌ها و رویداد‌ها دائما مجبورند موهای خود را بیارایند، به موهای خود آسیب می‌رسانند. در این حالت، مو‌ها تحت فشار قرار می‌گیرند، به مرور زمان، سلامت خود را از دست داده و ضخامت آن‌ها کاهش می‌یابد. بدین ترتیب پس از مدتی زیبایی طبیعی خود را از دست می‌دهند. 
اما نگران نباشید، چراکه انتظار‌ها به پایان رسیده و رویای پن‌تین به واقعیت پیوسته است. «پن‌تین» با استفاده از Pro-Vitamin به فرمولاسیونی رسیده که مو‌ها را از طریق نفوذ به قسمت داخلی ساقه‌ مو  ترمیم می‌کند. این محصول یک رژیم کامل است و مو‌ها را - به هر اندازه که باشند - از ریشه تا نوک، محکمتر و ضخیم‌تر، و در یک کلام سالم‌تر می‌کند. هم اکنون محصولات پن‌تین برای تمامی خانم‌های ایرانی که شایسته داشتن موهایی محکمتر و پر پشت‌تر در ۱۴ روز هستند، در دسترس قرار دارد. 

موهای محکمتر و ضخیم‌تر، از ریشه تا نوک، تنها در ۱۴ روز!
دکتر «جنی تامس» دانشمند ارشد «پن‌تین» می‌گوید: «با فرمولاسیون منحصر به‌فرد پن تین که حاوی  Pro-Vitamin است، مصرف کنندگان به سرعت به نتیجه‌ دلخواه‌شان می‌رسند؛ چرا که این محصول به گونه‌ای فرموله شده است که مو‌ها در نقاطی که بیشترین نیاز به بازسازی را دارند، ترمیم شوند. به کمک این فرمولاسیون، ترمیم مو‌ها در نقاط حساس و شکننده که عامل اصلی شکستگی و ریزش مو هستند، انجام می‌گیرد و در نتیجه مو‌ها از ریشه تا نوک، محکمتر و ضخیم‌تر می‌گردند». 
می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات به صفحات پن‌تین در شبکه‌های مجازی مراجعه نمایید.

اینستاگرام  
تلگرام 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14649 بازدید

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

3 روز پیش
|
4269 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3793 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

2 روز پیش
|
3150 بازدید