2109
 بیایید یک جور دیگر نگاه کنیم

بیایید یک جور دیگر نگاه کنیم

1396/01/31 بازدید390
 سلاااام!
 بیایید  یک جور دیگر نگاه کنیم!
"یک جور دیگر نگاه کردن" کار سخت اما هیجان انگیز و به درد بخوری است! یک جور دیگر نگاه کردن به  بچه ها و دنیای آن ها، به رابطه با همسر یا حتی به خودمان و توانایی هایمان.
  برای رسیدن به این نگاه و درک نو، چندین ماه  و در ساعت های پایان ناپذیر و جلسه های طولانی  با گروه هایی از نویسندگان ، متخصصان روانشناسی خانواده  واهالی  رسانه و البته گروه فنی و برنامه نویسی حرف زدیم و  بحث کردیم. ( چقدر چایی و حرص خوردیم!!) یادداشت برداشتیم، برنامه نوشتیم، اشتباه کردیم و خط زدیم و دنبال راه بهتر گشتیم. تلاش کردیم کمبودهای سایت قبل  چه به لحاظ ظاهر و پیکره و چه در محتوا جبران شود، جاهای خالی را با حرف ها و موضوعات تازه و لازم پر کنیم. براساس نوشته ها ، سوال ها و دغدغه های شما بخش های تازه ای را مثل پدرانه ها ، راهکار های اقتصادی و افزایش در آمد برای خانواده ومهارت آموزی و فرهنگ، جامعه و رابطه اش با خانواده و   البته بخش ویژه ی نوجوان ها  و کلی بخش های تازه را به سایت اضافه کردیم.
 در سایت تازه شما می توانید پروفایل شخصی خودتان را داشته باشید ، عکس ها و نوشته های خودتان را روی سایت قرار بدهید و  دوستانتان را برای دیدن آن ها دعوت کنید. این بخش می تواند  نه تنها مثل یک دورهمی  دوستانه بلکه یک دفتر یا آلبوم خاطرات با ارزش در فضای  نت همیشه برای شما باقی بماند .
 بخش کلینیک  به زودی آن قدر کامل خواهد شد که شما بتوانید هر جای ایران که هستید و هر سوالی که دارید را از بهترین متخصص ها بپرسید و جواب بگیرید.  دلیل بسیاری از مشکلاتی که شما مطرح کردید نا آشنایی و بیگانگی مردان از دنیای زنان و  مردان با احساسات و شیوه ی تفکرزنان  یا بالعکس ناآشنایی زنان با دنیای مردانه بود ، حالا  می توانید با دعوت همسرانتان به خواندن مقاله ها ی مربوط به پدران و نقش آن ها در تربیت فرزندان و  اهمیت کیفیت رابطه با همسران به بالا بردن سطح آگاهی مردان از روانشناسی و دنیای زنان  کمک کنید  و خودتان هم دنیای آنان را بهتر بشناسید تا همدلی و درک متقابل در خانواده تان بیشتر شود.
نمی توانید حدس بزنید چقدر هیجان زده و مشتاقیم تا نظر شما را در باره ی حاصل تلاشمان در این  چند ماه  طولانی بدانیم. البته واضح است که تغییری به این وسعت در اوایل کار حتما مشکلاتی خواهد داشت اما مطمئنیم شما دوستان نازنین  صبورانه کنار مان هستید تا نی نی سایت به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین جامعه ی مجازی خانواده در ایران به سطحی برسد که شایسته ی  کاربرانی چون شماست.
 لطفا مثل همیشه با ما باشید و با نظرها و پیشنهادهایتان کمک کنید چیزی باشیم که شایسته ی شماست. مشتاق و چشم به راه نظرها و راهنمایی های شما هستیم.  
منبع : بیایید یک جور دیگر نگاه کنیم

ارسال نظر شما

login captcha

سلام خیلی گیج شدم

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16231 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11519 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2622 بازدید