2109
کارگاه نی‌نی سایت در نمایشگاه محصولات اُرگانیک چه برنامه‌ای دارد؟

کارگاه نی‌نی سایت در نمایشگاه محصولات اُرگانیک چه برنامه‌ای دارد؟

1395/10/13 بازدید6089

نی نی سایت: نی‌نی‌سایت در نهمین نمایشگاه محصولات اُرگانیک کارگاهی برای شناخت بیشتر این محصولات برپا کرده است. به همین دلیل ما برای آشنایی بیشتر با کلیّت برنامه‌های کارگاه نی‌نی‌سایت در این نمایشگاه با دکتر حسین محمودی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، گفتگو کردیم.
کارگاه‌های آموزشی
در روز‌های بر‌پایی نمایشگاه، هر روز 2 کارگاه برای مردم دایر می‌شود. کارشناسان در این کارگاه‌ها درباره کشاورزی اُرگانیک، محصولات زیست محیطی،‌اِسلو فود (slow food) و مباحث دیگر با مردم گفتگو می‌کنند. در این کارگاه‌ها به مردم درباره محصولات اُرگانیک، فرایند به وجود آمدن آنها، ویژگی محصولات اُرگانیک و دلیل وجود آنها گفته می‌شود و بسیاری از موارد جزئی را به آنها آموزش می‌‌دهند.
آشنایی با محصولات اُرگانیک غرفه‌های مختلف
علت برپایی کارگاه‌ها این است که خانواده‌ها از محصولات مخالف این نمایشگاه دیدن کنند و با  محصولات غرفه‌های مختلف آشنا شوند که شامل مواد غذایی اُرگانیک و محصولات آرایشی- بهداشتی است. آنها در این نمایشگاه می‌توانند محصولاتی مانند انار، آب‌انار، رُب انار، عسل و انواع دمنوش‌ها را مشاهده و خریداری کنند و خیال‌شان راحت باشد که این مواد خوراکی و غذا‌ها هیچ‌گونه آلاینده و مواد سمی ندارد.

 

کارگاه نی‌نی‌سایت
کارگاه نی‌نی سایت در روز پنج‌شنبه 16 دی ماه برگزار می‌شود و دلیل آن هم این است که ما فکر کردیم خانواده‌ها همراه با فرزندان‌شان در این محل حضور پیدا کنند. حتما توصیه می‌کنیم که بچه‌ها همراه والدین‌شان به این نمایشگاه بیایند و حتی خانم‌های باردار در این کارگاه شرکت کنند. چون ما قصد نداریم این کارگاه خیلی رسمی و خشک برگزار شود بلکه می‌خواهیم فضای این آموزش بسیار دوستانه باشد و به همه سوالات پاسخ شرکت‌کنندگان پاسخ بدهیم. در این جلسه انواع محصولات ارگانیک به شرکت‌کنندگان معرفی شده و به آنها آموزش می‌دهیم که با دیدن کدام برچسب ها روی محصول می‌توانند بفهمند آن ارگانیک است یا خیر.
همچنین تمام غرفه‌های نمایشگاه را به مردم نشان می‌دهیم و به آنها می‌گوییم بعد از نمایشگاه محصولات اُرگانیک، این محصولات را از کجا می‌توانند پیدا کنند. در این کارگاه با ارائه پاورپوینت به مردم به شکل تئوریک نشان داده می‌شود که محصولات اُرگانیک کدام‌ها هستند.
نهمین نمایشگاه محصولات اُرگانیک از یکشنبه 11 تا پنج‌شنبه 17 دی‌ماه از ساعت 14 تا 16 در بوستان گفتگو برگزار می‌شود. نی‌نی‌سایت از شما کاربران گرامی دعوت می‌کند تا در کارگاه حضوری این سایت که در روز پنج‌شنبه 16 دی ماه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها