2109
پدری که می خواهد 100 فرزند داشته باشد !

پدری که می خواهد 100 فرزند داشته باشد !

1395/03/16 بازدید405

نی نی سایت: سردار جان محمد 46 ساله که تکنیسین پزشکی است   می گوید: خیلی به ندرت اسامی فرزندانش را فراموش می کند و به نوبت همراه با همسران و فرزندانش در مراسم خانوادگی مانند ازدواج ها شرکت می کند. هر سه همسر این مرد در یک خانه زندگی و از اهداف شوهرشان حمایت می کنند. همه اعضای خانواده در یک کلبه خشتی پنج اتاق خوابه در حومه کویته در ایالت بلوچستان زندگی می کنند.
سردار جان محمد می گوید؛ برای خدمت به بشریت ، فقط دویست و پنجاه روپیه (دو دلار و سی سنت) از هر مریض پول می گیرد و خدماتش برای افراد فقیر، رایگان است.
سردار جان محمد می گوید؛ پول تحصیل بیست نفر از فرزندانش در مدرسه خصوصی را می پردازد. وی تاکید دارد برای مراقبت از خانواده اش هرگز با مشکلات مالی روبرو نشده است.
پاکستان بالاترین میزان زاد و ولد در جنوب آسیا را دارد. بر اساس اعلام بانک جهانی و ارقام دولتی ،هر زن حدودا سه فرزند به دنیا می آورد. با این حال ، در بیش از سی سال گذشته سرشماری دقیقی صورت نگرفته است.
بزرگترین فرزند سردار جان محمد پانزده ساله و کوچکترین آنها فقط چند هفته اش است. وی ابتدای ماه مارس صاحب فقط سی و سه فرزند بود ولی در همان ماه ، دو دختر دیگرش به فاصله شش روز از هم به دنیا آمدند. نخستین ازدواج سردار محمد جان در سن بیست و شش سالگی و ازدواج دوم وی سال دیگر به فاصله پنج ماه بعد بوده است.


منبع : جام جم آنلاین

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

5 روز پیش
|
7318 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
5344 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14986 بازدید