2709
 درد دل‌های مامان/ خرید لباس بارداری

درد دل‌های مامان/ خرید لباس بارداری

1394/12/17 بازدید4910

نی‌نی سایت: دیدن خانم‌های باردار با لباس‌های گشاد و راحت برایم آنقدر جالب بود که همیشه دلم می‌خواست یک بار امتحانش کنم و ببینم چه حسی دارد این لباس‌ها.

از ماه‌های اول بارداری‌ام به فکر این لباس‌ها بودم که زودتر شکمم بیاد بالا و بپوشم‌شان. فکرمی‌کردم نگاه آدم‌ها به شکمم خیلی برایم جذاب است و با نگاه مهربان‌شان می‌توانم خوشحال شوم. اولین چیزی که باید بعد از بارداری عوضش می‌کردم شلوار تنگ و باریکم بود و باید از حالت لوله تفنگی به حالت گشاد و خمره‌ای تغییر می‌دادم.

بر عکس تمام روزها و لحظه‌های که برای خودم تصور کرده بودم که لباس بارداری تنم کنم حس این شلوار پوشیدن اصلا به مزاجم خوش نیامد و تا ماه ششم این شلوارهای بارداری را تهیه نکردم. با اینکه خیلی سخت بود و دکمه و کش شلوار داشت اذیتم می‌کرد ولی دلم نمی‌خواست شلوارم را عوض کنم خیلی بهم می‌گفتند که: «شکمت اومده بالا... دیگه از این شلوارا نپوش، بچه اذیت میشه!» ولی من فقط با این جمله که نه، راحتم؛ رای بقیه را می‌زدم. می‌گفتم: «چیزی نمونده که، فقط 3 ماه دیگه دارم تا زایمان..» ولی واقعا داشتم اذیت می‌شدم مخصوصا که بعد از محل کارم می‌رفتم خانه و دکمه شلوارم را باز می‌کردم خارش بدی سراغم می‌آمد و دلم می‌خواست تا آخر شب فقط در همان حالت بمانم. به اصرار همسرم رفتیم خرید عید البته با این ذهنیت که چیزی اندازه من نمی‌شود و بی‌خودی دنبال لباس می‌گردم. در یکی از مغازه‌ها نگاهم به شلوار بارداری بهاره جلب شد و خیلی استقامت کردم که نروم سمتش ولی نتوانستم مانع همسرم شوم و به انتخاب همسرم یکی از شلوارها را امتحان کردم. وقتی پوشیدمش حسی که داشتم همان حس اوایل بارداری‌ام بود؛ به قدری حس راحتی می‌کردم که دلم نمی‌خواست درش بیاورم و با همان شلوار از مغازه آمدم بیرون! خیلی احساس خوبی داشتم و می‌توانستم راحت بدون اینکه دکمه شلوارم را باز کنم راه بروم. البته ناراحت هم بودم که چرا تا الان این شلوار را تهیه نکرده بودم و فقط به خاطر اینکه تیپم خراب نشود چند ماه خودم و پسرم را اذیت کردم. دیگر راحت‌تر حرکات پسرم را حس می‌کنم و انگار او هم دیگر راحت می‌توانست حرکات خودش را به اجرا بگذارد.

مامان بهنیا

ارسال نظر شما

login captcha

منم از این لباس بارداری ها میخوام 😔 چجوری میشه سفارش داد؟

لباس بارداری ضد امواج کیا استفاده کردند؟


الان که انقد تنوع شلوارهای بارداری زیاده هرجور بخوای میتونی بخری، احتیاجی به مقاوت نیست من از ماه های اول پوشیدم
چه دوران خوبی بود من یادگاری نگهش داشتم خیلی راحت بود
خخخخخ منم با این شلوار بارداریا درگیری دارم میپوشم مثه این بنگاه دارای دهه40میشم...

پربازدیدترین ها