2109
هفت نیروی ابرقدرت کودکان کدام است؟

هفت نیروی ابرقدرت کودکان کدام است؟

1394/08/20 بازدید2775

نی‌نی سایت: والدینی که فرزندان کوچک دارند همیشه نگران این هستند که کودک با مزه‌شان باهوش‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنند. کودکان مجموعه‌ای از نیروهای خارق العاده دارند که هم می‌توانند باعث تعجب و هم اوقات تلخی شما شوند.

در اینجا هفت نیروی عجیب آنها را می‌خوانید:

1. حس ششم شیرینی
کودکان چگونه می‌فهمند که چه زمانی در خانه شکلات هست؟ مثل این است که می‌توانند حضور شکلات در خانه را حس کنند، هرجند که شما قایمش کرده باشید. این قدرت عجیب مخصوصا وقتی بیشتر می‌شوند که شما به شکلات چشم داشته باشید و اگر وقتی بیدار است این اشتباه را بکنید و آن را بخورید، دستگیر خواهید شد.

2. ردیاب استراحت مامان
مطمئنا همه مادرها این را تجربه کرده‌اند. درست لحظه‌ای که تصمیم می‌گیرید کمی استراحت کنید، آنها با حداکثر ضرورت خواستار توجه شما می‌شوند. انگار که می‌دانند شما چه زمانی به کمی سکوت نیاز دارید باید مطمئن شوند که تنها هر چیزی را به جز سکوت دریافت می‌کنید!

3. گوش به زنگ اشیای گم شده
اسباب بازی را که به او یاد داده بودید و او دیگر با آن بازی نمی‌کند را به خاطر بیاورید. یا اسباب بازی کهنه‌ای که او خیلی دوست داشت و حالا فراموشش کرده. خب، درست لحظه‌ای که آن را دور بیندازید، آنها به طور معجزه آسایی همه جزییاتش را از لحظه تولد به خاطر می‌آورند و آن را می‌خواهند! این مسئله راجع به شکلات نصفه‌ای که شما در دهانتان می‌گذارید هم صدق می‌کند. این جور چیزها را ساعت 2 نصفه شب هم به خاطر می‌آورند.

 

4. تولید انرژی نامحدود
چند منبع انرژی پنهان وجود دارد که کودکان انرژی‌شان را از آنجا می‌گیرند! کاش ما هم کمی از آن را در انتهای روز داشتیم. خیلی شگفت انگیز است که آن‌ها می‌توانند تنها با یک ساعت و نیم خواب، این همه مدت دوام بیاورند. شاید درونشان یک راکتور داند که  همه این انرژی نامحدود را تولید می‌کند!

5. تغییر دهندگان فوری اولویت
اگر فرزندتان پس فردا برای پرتقال جیغ و داد کرد و امروز حتی به آنها نگاه هم نکرد، تعجب نکنید. کودکان این قابلت درونی را دارند که با حرکت انگشت چیزی را که دوست دارند و ندارند را تغییر دهند. (البته اگر بتوانند انگشتشان را حرکت دهند). این رفتار آنها کار را برای پدر و مادر خیلی سخت می‌کند که بخواهند با غذا و کتاب و لباس و برنامه تلویزیونی که دوست دارند، ادامه دهند.

6. توهم نامرئی
آنها عبای نامرئی کننده ندارند اما مطمئنا می‌دانند که چه چیزی آن ها را از جلوی چشم شما غیب می‌کند. کودکان در کوچکترین و عجیب‌ترین مکان‌ها جای می‌گیرند. پس اگر آن ها را به خصوص موقع خواب پیدا کنید، در این جنگ شکست می‌خورند.

7. پاهای تندرو
اگر کودکتان را به خرید برده باشید، متوجه منظورمان خواهید شد. آن پاهای کوچک قابلیت دویدن با سرعت فوق‌العاده را دارند و باید خیلی خوش شانس باشید که گمشان نکنید. آن ها در یک چشم به هم زدن ناپدید می‌شوند و دیدن شما در حالت نزدیک به سکته وقتی به یک آبنما تکیه داده‌اید برایشان جالب است.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

5 روز پیش
|
6929 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

4 روز پیش
|
5083 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14950 بازدید