2709
برای کودک یک فرشته کوچک درست کنید!

برای کودک یک فرشته کوچک درست کنید!

1393/12/14 بازدید10977

  ابزار لازم :

تکه پارچه  برای سر عروسک

یک تکه بزرگ پارچه پشمی

یک تکه بزرگ پارچه مخمل کبریتی

نخ گلدوزی

تکه پارچه های کوچک یا پشم شیشه برای پر کردن سر عروسک

 

 

روش ساخت :

 شکل سر را روی پارچه بکشید و دو تکه مشابه از پارچه را با همان الگو برش بدهید. به آرامی صورت را روی یکی از تکه ها نقاشی کنید. چشم ها، دهان و گوش ها را گلدوزی کنید. دو تکه پارچه را به هم بدوزید و برای پر کردن داخل سر، درز آن را باز بگذارید. داخل سر را با تکه پارچه پر کنید. پارچه پشمی و مخمل را به اندازه  12* 9 اینچ برش بدهید.

قسمت رویی پارچه را به سمت خودتان قرار دهید. سر عروسک را در مرکز یکی از طول های مستطیل قرار دهید.

دقت کنید که روی صورت به همان سمتی از پارچه است که می خواهید.

سر عروسک را به شکلی که در تصویر می بینید، بین دو تکه زیر و رو قرار دهید و با یک سوزن ثابت کنید. دقت کنید که روی صورت به همان سمتی از پارچه است که لایه داخلی عروسک را می سازد.

در این مرحله می توانید عروسک را کوک بزنید اما حتما یک درز 3 اینچی را برای به رو کردن در قسمت پایینی باز بگذارید. بعد از اینکه گوشه ها را دوختید، لبه ها و گوشه ها را با قیچی به شکل مرتب و تمیز ببرید. عروسک را اتو کنید و بعد از اینکه امکان بستن درزی که باز گذاشته اید وجود دارد، اطمینان حاصل کنید.حالا می توانید عروسک را به رو برگردانید.

حالا لبه های پارچه را مطابق تصویر روی هم تا کنید و در مرکز روی هم قرار دهید و سنجاق بزنید و لبه هایی که روی هم قرار گرفته اند را بدوزید. از بالا شروع کنید، یک سمت شانه عروسک را بدوزید و در امتداد خطی که به مرکز می رسد، ادامه بدهید. لبه های منحنی را دوخت بزنید و به سمت پایین بروید.

این مراحل را برای سمت دیگر هم تکرار کنید.

یک هدیه شیرین و دوست داشتنی ساده برای کودک!

ارسال نظر شما

login captcha
شبیه عروسک ایکیوستانه
ایده جالبی بود. مدل عروسک بسته به ذوق خودمون میتونه تغییر کنه. واسه زمانی که میخوایم جای خواب بچه رو جدا کنیم فک کنم خیلی عالیه. اینکه میتونه فرشته مهربونو بغل کنه تا مراقبش باشه تا صبح.
خیلی جالب بود.
شبیه کائنای معبد میمونه
بیشتر شبیه جنه با این پارچه سیاهش.ب نظرم بجا سیاه آبی میبود بهتر میشد ارامش بخشم ک هست .برا عروسکم مو فرفری طلایی میذاشتن قشنگ تر میشد
جالب بود.

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

5 روز پیش
|
7091 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

4 روز پیش
|
5190 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14965 بازدید