2109
درمان ناباروری در مرکز ناباروری کردستان برابر استاندارد کشوری است

درمان ناباروری در مرکز ناباروری کردستان برابر استاندارد کشوری است

1393/10/22 بازدید299

 به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان دکتر معصومه رضایی افزود: روزانه به طور متوسط 20 تا 30 زوج نابارور به مرکز درمان ناباروری کردستان مراجعه می کنند که خدمات تشخیصی، آزمایشگاهی و درمانی بر روی آنها انجام می گیرد.


وی اظهارکرد: از شهریورسال جاری تاکنون بیش از 40 مورد IVF لقاح آزمایشگاهی در این مرکز انجام شده که 10 مورد به مرحله بارداری رسیده و یک مورد انتقال جنین به صورت فریزشده بود که به مرحله بارداری دو قلو رسیده است.

عضو هیات علمی و فلوشیپ نازایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: خدمات ارایه شده در این مرکز شامل مشاوره تخصصی زوجین نابارور، تلقیح داخل رحمی اسپرم آماده سازی شده (IUI)، لقاح آزمایشگاهی (IVF)، تزریق درون سیتو پلاسمی اسپرم آماده سازی شده به تخمک بالغ (میکرو اینجکشن ICSI)، نگهداری و فریز گامت ها شامل اسپرم، تخمک، نگهداری و فریز جنین ها، کمک به باروری با استفاده از روش هچینگ و لیزر و همچنین سایر خدمات تخصصی انجام شده در زمینه ناباروری شامل هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی است.

عضو هیات علمی و فلوشیپ نازایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، افزود: حداکثر دوره درمان ناباروری زوجین کمتر از دو ماه است و داروهای مورد نیاز در این زمینه تحت پوشش بیمه است.

مرکز پزشکی تشخیص و درمان ناباروری کردستان با دارا بودن پیشرفته ترین و جدیدترین تکنیک ها و دستگاه های بروز دنیا آماده ارایه خدمات تشخیص و درمان ناباروری از مراحل اولیه تا پیشرفته به کلیه مراجعه کنندگان داخل و خارج کشور است.

به گفته وی، تاکنون در این مرکز بیماران خارج از کشور (سلیمانیه و اربیل) عراق پذیرش شده اند
 
منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9683 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
7065 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15202 بازدید