2109
از غم صابر ابر تا تولد لپک شاهرخ استخری

از غم صابر ابر تا تولد لپک شاهرخ استخری

1398/08/22 بازدید21212
کاش جای همه بچه ها امن باشد. هیچ بچه ای توی این شهر شلوغ گم نشود و همه در آغوش گرم پدر و مادر خوابهای خوش ببینند، چون جایشان همانجاست. همه بچه ها باید در جهانی پر از عشق و آرامش زندگی کنند. نی نی سایتگرام این هفته هم شاد است هم غمگین. هم درد دارد هم درمان.

صابر ابر و زهرایی که نیست

غم بزرگی است گم شدن یک بچه و پیدا نشدنش. اینکه می دانی هست اما نمی دانی کجاست. جایش خوب است، غذا می خورد؟ چه کار می کند. جای خالی اش در خانه چقدر بزرگ است و...صابر ابر بازیگر سینما و تئاتر که علاقه خاصی هم به بچه ها دارد رد یک پست اینستاگرامی با انتشار عکس زهرا کودک گم شده نوشته:« سلام زهرا نمیدانم کجایی. شهر شلوغ است ، هزار خبر مهم تر از گم شدنِ تو وجود دارد که ما هر وقت کسی یادآوری کرد ، یادِمان بیاید که تو نزدیک به‌پنجاه روز شد که نیستی!نمیدانم حالِ مادرت این روزها چگونه است، اما خوب نیست، این را میدانم.هزار بار در این روزها صورت تو جلوی چشمانم آمده، نمی‌دانم چرا؟! اما سخت در فکر تو هستم.دلم گرفته، که چرا خبری از تو نیست! هر خبری ، بی خبری آدم را پیر می کند...زهرا یک همسایه ای داشتیم که پسرش سال‌ها از خانه رفته بود، ما می‌دانستیم رفته ، اما مادرش باور نمی‌کرد...مادرش هر روز با صدای در بلند می‌شد و می‌گفت : بهمن آمد.اسمِ پسرش بهمن بود.تو نزدیک به پنجاه روز شد که نیستی، ما را ببخش، کاری از دستمان ساخته نیست، نه برای تو که نمی‌دانیم کجایی! نه برای مادرت که می‌دانیم کجاست.می‌شود دعا کرد و خواست که خبری از تو بیاید. همین.»

مازیار فلاحی و باران 

آغوش پدر بهترین جا برای یک چرت دلچسب است حتی اگر در آسانسور باشد.مازیار فلاحی خواننده محبوب پاپ یک عکس جالب از دخترش باران منتشر کرده و نوشته:«من و یک عدد بچه خسته و خواب آلو در آسانسور.»

شهربانو منصوریان و طلای آرشام

شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی جهان حالا یک مادر قهرمان است و مدال طلای مسابقات جهانی را به دست آورده است. البته او قبل از این هم قهرمان جهان شده بود اما این طعم این طلا خیلی متفاوت است. چون او پسر بیست روزه اش را به خانواده سپرد تا به اردوی تیم ملی برود و حالا که پسرش سه ماهه شده به خانه برگشته. منصوریان با انتشار ویدیویی درباره همین مسابقات از مردم کشورش تشکر کرده نوشته:« ممنونم.»
ویدیو شهربانو منصوریان را در این لینک ببینید.

شاهرخ استخری و تولد لپک

نبات استخری یکساله شد تا پدرش شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون در روز تولدش فقط یک جمله بنویسد:« تولدت مبارک لپک بابا.» شاید همین یک جمله برای تصیف جذابیتهای یک دختر بچه بامزه یک ساله کافی باشد.

شیلا خداداد و تبریک خانوادگی

پیج اینستاگرام شیلا خداداد خانوادگی است. یعنی توسط هر دو زن و شوهر اداره می شود برای همین هم هست که حالا برای سالروز تولد شیلا خداداد دکتر فرزین سرکارات عکسی منتشر کرده و به همسرش یک تبریک دسته جمعی گفته:« شیلای عزیزم : مهربانی، مراقبت،حمایت و دلسوزی تنها کمی از ویژگی های شگفت انگیز تو است . خوشبختی خانواده ما بخاطر بی نظیر بودن توست . تولدت مبارک مهربان. عاشقتیم همگی (فرزین،سامیار و ساتین)»


بهاره کیان افشار و بچه های چابهار

معصومیت بچه ها همیشه ماندگار است. لبخندها و چشمهایی که از هیجان و شادی برق می زند همیشه در خاطر می ماند . بهاره کیان افشار هم از همین خاطرات زیبا نوشته است. این بازیگر سینما با انتشار چند عکس و ویدیو از سفرش به چابهار نوشته جایی که قلبش را جا گذاشته است:« چابهار زیبا و دوست داشتنی جایی که برای همیشه قلبم را جا گذاشتم...
چابهار تمام زیبایی جهان را در دل خود یک جا دارد،این را با کوله ای پربار از سفرهای بیشمار با اطمینان میگویم،اگر تنها یک بار فرصت سفر در زندگی باشد حتما انتخاب من باز چابهار خواهد بود؛مردمانی مهربان و ساده و صمیمی که در نهایت محدودیتهای مختلف زندگی به شما درس عشق و فرهنگ میدهند...سفرم به چابهار قصه شیرینی دارد .قصه دلربایی اش و شیفتگی‌ام را به زودی با شما قسمت میکنم...»

 

 

اشکان خطیبی و زنجیره امید

شادی نگار می خواهد از تصویر بیرون بزند. برای همین هم هست که پست اشکان خطیبی بازیگر سینما و تئاتر بیشتر یک گزارش خوشحال از بچه های زنجیره امید است. اینکه حالشان خوب است و قرار است بهتر هم بشوند.«امروز در زنجیره امید سینا که بغل منه از کرمانشاه اومده.خدا رو شکر برای خانواده ش تو زلزله ی اخیر اتفاق بدی نیافتاده بود. مائده (سمت راست پایین عکس) بلوچه و این طور که مادرش می گفت تو اون لحظه خیلی خوشحال بود. سمت چپ عکس هم (اگر اشتباه نکنم ؛امین ) تا چند وقت دیگه راه می ره ، قرار شد یه روز فوتبال بازی کنیم.اونی که لباس خال خالی پوشیده هم دیگه حالا کامل راه می ره در ضمن عاشق شیرینیه.» مؤسسه خیریه بین المللی زنجیره امید در تیر ماه ۱۳۸۶ شروع به کار کرد. این مؤسسه خدمات درمانی را با کمترین هزینه به کودکان زیر ۱۸ سال بدون در نظر گرفتن دین، نژاد و ملیت و طبق استانداردهای بین المللی در سه رشتۀ قلب، ارتوپدی و ترمیمی ارائه می دهد. زنجیره امید فقط یک مؤسسه خیریه برای درمان کودکان نیست؛ این مؤسسه با ورود تیم های بین المللی و در جریان همکاری با پزشکان فوق تخصص مجرب داخلی جهت ایجاد کیفیت مطلوب درمان، دوره های کوتاه مدت و بلندمدت آموزشی برگزار می‌کند و همچنین اولین مؤسسه خیریه است که در درون خود تیم فوق تخصصی پزشکان ایرانی و فرانسوی دارد.

هادی کاظمی و تولد توتو

دنیای خواهر و برادری همین شکلی است . از بچگی هر کسی برای خودش یک اسم مخصوص دارد. درست مثل خانواده هادی کاظمی. این بازیگر سینما و تلویزیون تولد برادرش را این شکلی تبریک گفته:« توحيد جونم "توتو" تولدت مبارك.خوش انرژى.. خوش صدا. بدنیا اومدنت نعمتى بزرگ برا ما بود خوش اومدى به اين دنيا...راستى ممنون از تمام دوستانى كه تولدمو تبريك گفتن. دوستون دارم»     

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15713 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11192 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2291 بازدید